zaterdag 25 mei 2013

detox dag 1 en 2




Mij is aangeraden om tijdens de detox flink te wandelen in de natuur. Het schijnt dat wie regelmatig tijd doorbrengt in een groene omgeving zich levendiger voelt. Natuur is brandstof voor de ziel (las ik in de Red van afgelopen maand). Wij bezochten vandaag de geitenboerderij en maakte een wandeling door het Amsterdamse bos. Heeeerlijk!

Gegeten op dag 1
ontbijt: groene smoothie (zie vorig blog bericht voor het recept)
lunch: 4EL zwarte quinoa met rode linzen, komkommer,rucola, een schep hummus en zwarte olijven
snack: smoothie 
tussendoor: kokoswater
diner: rode linzen,rucola en sesamzaadjes
avond snack: lavendel thee met gedroogde dadels

Gegeten op dag 2
ontbijt: juice van rode biet, bleekselderij, wortel, komkommer en gember
snack: appelstukjes met tahin
lunch: idem als op dag 1
snack: appelstukjes met tahin, groene juice, kokoswater
diner: 3 stukjes quinoa sushi, kopje linzensoep, salade met mungbonen en groene asperges
dessert: avocadotaart (dit was een beetje smokkelen want de bodem was met noten)

Over het algemeen voel ik me heel goed (maar misschien komt dat ook doordat Fitz weer eens 2 dagen heeft doorgeslapen. Dank nog daarvoor, Fitz). Maar ik heb het ook al een keer willen opgeven. Gewoon omdat het ook wel weer gedoe is. Tegelijkertijd kreeg ik daar dan ook weer een-geef-niet-op boost van.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten