woensdag 12 juni 2013

Detox favo's+partner gezocht


Ok. Mijn detox is afgelopen en ik heb niet heel goed een eetdagboek bijgehouden, sorry daarvoor. Ik deel wel heel graag mijn detox  favorieten. Allereerst: de linzensalade van My New Roots. Ik maakte m voor ons detox spring dinner. Groot succes. Ten tweede: golden milk. Voor het stillen van mijn sweet tooth. Heerlijk met wat gedroogde moerbeien. Ten derde: thai massage, anderhalf uur genieten, slapen, niets doen...
Tot slot: yoga tot de max. Thuis, bij Elemental Flow of Delight Yoga.

Tot zover. Wat betreft de partner die we zoeken: Maja en ik willen de Beter&Leuk horizon verbreden. De takken catering, workshops en evenementen willen we verder uitbreiden. We zijn op zoek naar iemand, met een tomeloos enthousiasme voor ondernemen en horeca ervaring, die vooral de winkel kan draaien. Er valt bv. nog veel te halen qua organisatie, structuur en marketing. Het partnerschap houdt in dat je geen vast loon krijgt, maar met ons in de winst deelt.Voor meer informatie of het maken van een afspraak: info@beterenleuk.nl 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten